Pagrindinio puslapio nuotrauka

RESPUBLIKINĖ JUNGTINĖ PROFESINĖ SĄJUNGA

RJPS BENDRUOMENĖ

Ąžuolyno bibliotekos profsąjungiečiai su artimaisias leidosi į kelionę

Tradiciškai šį pavasarį Ąžuolyno bibliotekos profsąjungiečiai su artimaisias leidosi į kelionę. Aplankėme Švėkšną- besipuokuojančią iškilia bažnyčia ir dvaru, išgirdome Pliaterių istoriją.Tuomet Mingės kaime plaukėme laivu ir grožėjomės gamtine įvairove. Krante laukė gardi žuvienė. Vėliau traukėme į Ventės ragą – ramybės oazę ant marių skalaujamo kranto. Čia sužinojome paukščių žiedavimo paslapčių, nuo senojo švyturio pamojavę marioms ir kojas atgaivinę šiltame vandeny sukome link Šilutės. Tiltų ir tiltelių šiame užliejamų pievų krašte nesuskaičiuosi… Užsukome į Rusnę – vienintelį Lietuvos miestelį Nemuno saloje, įsigiję žuvies (kaipgi be lauktuvių!) judėjome toliau – Rambyno kalnas, kuris žavi atsiveriančia nuostabia Nemuno ir Karaliaučiaus krašto panorama. Toliau kelias namų link pro Panemunės, Raudonės pilis, Veliuonos piliakalnį, Palemono kalną, baltuojančią Seredžiaus ir raudonbokštę Vilkijos bažnyčias, besižvalgydami į Nemuno vingius ir vietoves, kurios mena šlovingą krašto praeitį, žvilgsniu palydėdami upių tėvą į Pamario kraštą, kur vanduo kuria gyvenimą.

Džilda Veverskienė, Kauno apskrities viešosios bibliotekos profesinės sąjungos pirmininkė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.